§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się projekt ” PANEL BADAWCZYMRW ” organizowany za pośrednictwem portalu internetowego mrw.org.pl/panel oraz odnośników zawartych na ww. portalu, zwany dalej „Projektem”.
2. Organizatorem Konkursu jest Anna Sojka wykonująca działalność gospodarczą pod firmąMARKET RESEARCH WORLD ANNA SOJKA, wpisaną do Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przezministra przedsiębiorczości i technologii, miejsce wykonywania działalności oraz adres dodoręczeń: ul. Stanisława Mastalerza 26/13, 44-100 Gliwice, NIP: 6312560410, REGON:361275817, adres poczty elektronicznej (e-mail): info@mrw-poland.pl, zwany dalej„Organizatorem”.
3. Organizator oświadcza, że Projekt nie jest grą losową, loterią fantową, zakłademwzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależny jest od przypadku, ani żadną innąformą przewidzianą w ustawie o z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2009.201.1540. ze. zm.).
4. Organizator oświadcza, że Projekt ma charakter badawczy oraz diagnostyczny i skierowanyjest do zarejestrowanych uczestników Panelu, którzy zaakceptowali postanowieniaregulaminu. Udział w projekcie mogą brać osoby zamieszkujące Polskę, w wieku od 13 rokużycia.
5. Przed przystąpieniem do Projektu każda osoba chcąca wziąć w nim udział jest zobowiązanado zapoznania się z jego treścią i do przestrzegania jego postanowień.
6. Warunkiem dołączenia do projektu jest zarejestrowanie się na stronie mrw.org.pl/panel,wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wymaganych miejscach, zaakceptowanieregulaminu oraz polityki prywatności.
§ 2
UCZESTNIK PROJEKTU
1. Uczestnikiem Projektu może być każda osoba w wieku 13 lat i więcej, którao zapozna się z Regulaminem Projektu i zaakceptuje jego postanowienia,o jest zarejestrowany na obszarze Polskio nie jest w żaden sposób osobowy, kapitałowy lub organizacyjny powiązana zOrganizatorem,o nie jest zatrudniona u Organizatora na podstawie umowy o pracę lubjakiejkolwiek umowy cywilnoprawnej, a także nie jest członkiem rodziny osobyzatrudnionej u Organizatora,o zgadza się na utworzenie konta w serwisie mrw.org.pl/panel,o posiada urządzenie pozwalające na zdalne wykonywanie ankiet
2. Zgłoszenie do udziału w Projekcie, będzie dystrybuowane każdorazowo na wskazany wformularzu zgłoszeniowym adres email
§ 3
ZASADY PROJEKTU
1. Projekt rozpoczyna się w dniu 01.08.2018 roku.
2. Nie ma dolnej oraz górnej granicy liczby uczestników projektu
3. Każdy Uczestnik po dokonaniu rejestracji konta w serwisie mrw.org.pl/panel otrzymaunikalny zestaw danych dostępowych, z których będzie korzystał na wyłączność
4. Po dokonaniu zgłoszenia do udziału w projekcie, zostaje nadany dostęp na okres jednegoroku kalendarzowego – jeżeli w tym czasie ze strony użytkownika nie nastąpi żadnedziałanie, dostęp zostanie zawieszony. Dostęp będzie się odnawiał automatycznie wprzypadku aktywności, chyba że uczestnik zrezygnuje z udziału w projekcie.
5. Badania w ramach każdego narzędzia będą mogły być wykonane tylko jeden raz, chyba,że z przyczyn losowych wywiad nie zostanie zapisany. Wówczas użytkownik zostaniepoproszony o ponowienie wywiadu.
6. Platforma uniemożliwia łączenie wyników danej ankiety z konkretnymi uczestnikami,którzy ją wypełniają zapewniając anonimowość
7. Każdy z uczestników będzie miał zagwarantowane wsparcie techniczne dla poprawnegoużytkowania platformy. Wsparcie będzie świadczone w dni robocze, w godzinach od 8 do16 pod numerem infolinii +48 32 420 27 46
8. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinnybyć kierowane do Organizatora.
9. Reklamacje, co do przebiegu Konkursu mogą być zgłaszane pisemnie na adresOrganizatora, tj.: z dopiskiem „Panel badawczy MRW – reklamacja”, w ciągu do 14 dni oddnia zgłoszenia problemu, który nie został rozwiązany. Problemy techniczne należyzgłaszać na adres info@mrw-poland.pl
10. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom projektu.
11. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszeniana adres korespondencyjny lub adres e-mail wskazany przez osobę zgłaszającą reklamację.
12. Za wypełnienie ankiety, każdy uczestnik otrzyma nagrodzę w postaci punktów w liczbie od10-150. Szacunkowa wartość 10 punktów wynosi 1 zł. Punkty będą wymienne na wybraneprzez użytkownika nagrody. Każdy użytkownik będzie miał widoczne w swoim Paneludostępne nagrody w zależności od liczby posiadanych przez siebie punktów. Wysyłkanagrody nastąpi bezpośrednio na adres użytkownika wskazany w formularzu wyborunagrody, lub do wybranego punktu odbioru, za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie14 dni od daty zgłoszenia. Termin może ulec wydłużeniu, jeżeli dany towar nie będziedostępny na stanie magazynowym, o czym Organizator powiadomi Uczestnika.
§ 5
ZGODY I WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
1. Poprawne przystąpienie uczestnika, o którym mowa w paragrafie 2 ust. 1 jest równoznacznez akceptacją przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu bez koniecznościskładania odrębnych oświadczeń w tym przedmiocie.
2. Poprawne wykonanie zadania konkursowego jest równoznaczne ze złożeniem przezUczestnika następujących oświadczeń:
• W przypadku potrzeby udzielenia zgody opiekunów dzieci na udział w badaniu,zostanie ona pozyskana przez Uczestnika projektu.
• Uczestnik dysponuje wszelkimi prawami do dysponowania danymi udzielonymiprzez niego
• Dane pozyskane w ramach prowadzenia badania, nie będą udostępniane przezOrganizatora w żadnych innych celach, niż opracowanie zbiorczych statystyk
• dane udzielane w procesie badawczym nie będą zawierały informacji mogącychutożsamić ich wyniki z żadnym z innych uczestników.
• korzystanie przez Organizatora z danych diagnostycznych zgodnie z niniejszymRegulaminem nie zagrozi, nie naruszy niczyich praw, dóbr, tajemnicy chronionejprawem,
3. Biorąc udział w Projekcie, Uczestnik akceptuje fakt, że zgłoszone przez niego dane
(odpowiedzi) będą analizowane jedynie w postaci zbiorczego zestawienia,
w maksymalnym wymiarze danych znajdujących się w poszczególnych ankietach.
4. Uczestnik udziela Organizatorowi niewyłącznej oraz nieodpłatnej licencji na korzystanie z
odpowiedzi.
5. Licencja jest udzielona bez ograniczeń terytorialnych, na okres 5 lat od momentu
zakończenia danego etapu badawczego.
6. Licencja jest udzielona na polach wprowadzania do obrotu publicznego wystawiania, odtwarzania, wyświetlania, nadawania, reemitowania, udostępniania w wybranym miejscu i czasie, wykorzystania w celach własnych Organizatora.
7. Organizator ma prawo udzielania sublicencji co do danych wyłącznie dla zbiorczych analiz.
§ 6
DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Organizator. Daneosobowe przekazywane Organizatorowi przez uczestnika Konkursu będą przetwarzane wcelu realizacji Konkursu, a w przypadku wygranej w celu przekazania nagrody.
2. Dane osobowe mogą być także przetwarzane, gdy jest to niezbędne do wypełnienia prawnieusprawiedliwionych celów administratora danych. Podanie danych osobowych jestdobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi laureatom otrzymanie nagród.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w Konkursie (tj. realizacja Konkursu,wyłonienie zwycięzców oraz ich ogłoszenie) jest udzielona przez uczestnika zgoda na ichprzetwarzanie, którą uczestnik wyraża przesyłając zdjęcie Organizatorowi, a zatem przepisart. 6 ust. 1 lit.
a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (dalej tzw. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub też„RODO”).
4. W przypadku, gdy Uczestnik zostanie zwycięzcą Konkursu, jego dane będą przetwarzanetakże w celu wydania nagrody w Konkursie. W tym przypadku podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. zgoda, którąwyraża udostępniając Organizatorowi dane niezbędne do wydania nagrody.
5. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych orazprawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszeniadanych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momenciebez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgodyprzed jej cofnięciem.
6. Podstawy prawne żądania uczestnika Konkursu:a) Dostęp do danych – art. 15 RODOb) Sprostowanie danych – art. 16 RODO.c) Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.d) Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.e) Przeniesienie danych – art. 20 RODO.f) Sprzeciw – art. 21 RODOg) Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
7. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 6 niniejszego paragrafu można wysłaćstosowną wiadomość e-mail na adres: info@mrw-poland.pl
8. W sytuacji wystąpienia przez Uczestnika z uprawnieniem wynikającym z powyższychpraw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, niepóźniej jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi naskomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informującuczestnika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonymprzedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
9. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych.
§ 7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Skrócony opis zasad Projektu może znajdować się na stronach internetowych Organizatora.Wszystkie treści tego typu mają charakter jedynie informacyjny.
2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksucywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
3. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminudecyzją właściwego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy iwiążą Organizatora oraz Uczestnika.
4. Wszelkie spory wynikłe z Projektu między Organizatorem a Uczestnikiem będąrozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownegozakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonującedla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny dlasiedziby organizatora.




